Yhdistys

TOIMISTO AVOINNA 9-14
MA, TI JA TO SEKÄ PUHELIMELLA/SÄPOLLA KE JA PE

KÄYNTIOSOITE: KONTIONKATU 2 E-OVI
POSTIOSOITE: SUURLOHJANKATU 25-27 E, 08100 LOHJA.

Kuva: Leroy

Lohjan Sydän ry

Toimisto on auki ja toimistosihteeri tavattavissa:
ma klo 9-14
ti klo 9-13:30
to klo 9-14
kk:n viimeinen ma 9-13.

Toimiston palvelut tavoittaa arkisin puhelimella  045 606 3505 ja sähköpostilla toimisto ( at ) lohjansydan.fi

Vain sähköpostilla sihteeri ( at ) lohjansydan.fi

Laskut ja talousasiat: talous ( at ) lohjansydan.fi

Voit asioida puhelimitse tai sähköpostilla.

Käyttämämme pankkitilit

Yhdistyksen pankkitilit ovat:

FI59 4006 0010 3045 54 (NS PERUSTILI) BIC: ITELFIHH tältä tililtä hoidetaan pääosin kaikki rahaliikenne.

FI37 4006 0010 3045 62 BIC: ITELFIHH
Tämä tili on erikoiskäyttöön ja ilmoitetaan erikseen, jos suorituksia halutaan tälle tilille.

Yhdistysrekisterinumero: 128.352
Y-tunnus:  2692566-9

Tervetuloa Lohjan Sydän ry:n web-sivuille.

Yhdistyksen nimi oli ennen Lohjan Seudun Sydänyhdistys ry.

Yhdistys on perustettu 1967 ja sen toiminta-alueeseen kuuluu Lohjan kaupunki.

Toiminnallaan yhdistys pyrkii ehkäisemään ennalta sydän- ja verisuonitauteja omalla toimialueellaan sekä olemaan tuki-, tieto- ja toimintakanavana kyseisiä tauteja omaaville.

Jäseniä yhdistyksessä on noin 420.

Tämä sivusto on Lohjan Sydän ry:n ylläpitämä pääsivusto. Sivusto sisältää Lohjan Sydämen mahdollisimman ajantasaisen tiedon, mutta kuitenkin parhaan mahdollisen, toiminnastamme.

Sivusto on kaksiosainen julkiset sivut näkyvät kaikille ja siäsiet sivust Hallinto ja Toimisto ovat vain hallinnon ja hallituksen käytössä..

Lohjan Sydän on yksi Etelä-Suomen Sydänalueen 25 jäsenyhdistyksestä.

Kahdenkymmenen alueellisen sydänpiirin katto-organisaationa toimii Suomen Sydänliitto ry.

Sydänliitto tuottaa ja toimittaa erilaista terveyskasvatukseen, potilasohjaukseen ja terveydenhoitohenkilöstölle sekä yhdistysten käyttöön vertaistuki että terveyden edistämiseen tarkoitettua aineistoa.

Edelleen liitto toimittaa jäsenkunnalle tarkoitettua Sydän-lehteä, joka ilmestyy 4 kertaa vuodessa.

Liitto ylläpitää myös nettiportaalia, jossa ajankohtaista ja muuta tietoa ylläpidetään sekä julkaistaan valtakunnallisesti. Katso Tärkeitä linkkejä.

Lohjan Sydämellä on omat sivut liiton portaalissa. Sivuillamme siellä on pysyvämpää tietoa ja yhteystietoja. Liiton portaalista on suora siirtymismahdollisuus yhdistyksen näille omille sivuille ja päinvastoin.

VERKKOLASKUTUSOHJEITA

Yhdistyksemme Lohjan Sydän ry (2692566-9) laskutusosoitteet ovat päivittyneet.
Päivitättehän asiakasrekisteriinne uudet laskutustietomme.

Toivomme, että lähetätte laskunne jatkossa ensisijaisesti verkkolaskuina.

Verkkolaskujen käsittely on sekä lähettäjälle että vastaanottajalle nopeampaa, luotettavampaa ja edullisempaa kuin paperilaskujen käsittely.

Verkkolaskuosoitteemme ovat:

Operaattori / Verkkolaskuosoite / OVT-tunnus

Apix Messaging Oy (003723327487) / 003726925669 / 003726925669

Huomioittehan, että mikäli käytössänne on jokin seuraavista operaattoreista verkkolaskun lähettämiseen:

Handelsbanken tai Paikallisosuuspankit, tulee teidän käyttää Apixin verkkolaskuosoitteenamme seuraavaa osoitetta: verkkolaskuosoite: 003723327487 ja operaattoritunnus: DABAFIHH.

JOS ETTE VOI LÄHETÄÄ VERKKOLASKUA

Mikäli ette voi lähettää verkkolaskuja, pyydämme lähettämään laskut ostolaskujen skannauspalveluun.
Sähköpostiskannauksen osoite: 003726925669@procountor.apix.fi

Lähetettävä lasku tulee olla sähköpostin liitteenä PDF-tiedostona ja yhdellä sähköpostilla ja sen liitteissä saa olla vain yksi lasku. Jos sähköposti sisältää muita liitetiedostoja, lisätään ne laskun liitteiksi. Liitetiedostojen maksimikoko on 2 mb. Lähetyksen jälkeen palvelusta tulee joko hyväksyntä- tai hylkäysilmoitus sähköpostilla lähetysosoitteeseen 15 minuutin kuluessa lähetyksestä.

Paperilaskujen skannauksen osoite:
Lohjan Sydän ry (Apix Skannauspalvelu)
PL 16112
00021 LASKUTUS

Jotta skannauspalvelu voi kohdistaa laskunne, tulee tämä laskutusosoite tulostaa myös itse laskuun, eikä pelkästään kirjekuoreen. Tähän laskutusosoitteeseen ei tule lähettää muuta materiaalia kuin laskuja, eli esimerkiksi tiedotusten ja markkinointimateriaalin postiosoite pysyy ennallaan.

Ystävällisin terveisin

Lohjan Sydän ry/ Taloudenhoitaja
Eija Perkiömäki
talous ( at ) lohjansydan.fi / 044 314 7306

Sydän tilausohjeita

Adressit:

Piirillä ei oikeastaan ole omana myyntinä kuin vilkkuvia sydänpinssejä hintaan 1e/kpl yhdistyksille. Ulosmyynti vähintään 2e/kpl.

Lisäksi:

Tilaukset anne Kihlman-Kitinojalle anne.kihlman-kitinoja@sydanliitto.fi.